این هم خبری دیگر :

در روزها و ماه‌های گذشته در استان تهران و برخی استان‌های بزرگ کشور، فرم‌های عضویتی با نام «عضویت در حزب‌الله لبنان» و «ثبت نام جهت عملیات‌های استشهادی» پخش شده و از عموم به ویژه جوانان خواسته شده با تکمیل این فرم‌ها و درج آدرس و شماره‌های تماس خود به جمع رزمندگان جبهه جهانی مقابله با استکبار جهانی بپیوندند!
به گزارش خبرنگار «تابناک»، در فرم عضویت در حزب‌الله لبنان، آدرسی از یکی از خیابان‌های تهران درج شده که در مراجعه حضوری درستی آن تأیید نشده، اما در فرم عملیات استشهادی، نام یک ستاد فعال در این زمینه به همراه شماره تلفنی برای تماس بیشتر درج شده است.
گفتنی است، این گروه که برخی از فعالیت‌ها و محصولات پیشین آن تا اندازه‌ای خوب ارزیابی شده بود، پیش از این نیز اقداماتی درباره نام‌نویسی و اعزام نیرو به فلسطین انجام داده بود که موجی از تبلیغات بین‌المللی را با برچسب تروریسم ضد کشورمان رقم زد و به تازگی با تولید مستندی از ترور انور سادات، باعث واکنش تند مصر و تولید فیلم ضداسلامی و ایرانی با مضمون اهانت به رهبر کبیر انقلاب شد.
این در حالی است که نفس قرار گرفتن اطلاعات ریز و شخصی افراد جامعه در دست نهادها و افراد غیر مسئول می‌تواند زمینه‌ساز خطرات و مشکلات عدیده ای باشد.
البته کاربران نظرات جالبی داده اند در اینجا یکی از این نظرات را می آورم :
باسمه تعالی
درود بر شما که خطر را خیلی زود و خیلی خوب تشخیص دادید . بعنوان یک شهروند عادی از مسئولین امر می خواهم که جدا پی گیری کنند . با یقین 100? می گویم کسانی که این کار را می کنند کمترین ارتباطی با حزب الله لبنان ندارند. دلیل من هم خاطره زیر است:
حدود 4 سال پیش که به زیارت حضرت زینب (س) به کشور سوریه مسافرت کرده بودم حرب الله لبنان ، نمایشگاهی در حیاط مصلای امام خمینی که کنار حرم حضرت زینب (س) قرار دارد برگزار کرده بود . و از طرف حزب الله هم یک نماینده در مصلای امام خمینی ، سخنرانی کرد و بعد به نمایشگاه آمد . برای ابراز همراهی ، نزد نماینده حزب الله رفتم در همان زمان 5 - 6 نفر از جوانان پرشور میهنمان را دیدم که آمده بودند و از این شخص تقاضای عضویت در حزب الله لبنان را داشتند که نماینده حزب الله در جوابشان گفت ما فقط از لبنانی ها عضو می پذیریم و از هیچ کشور دیگری پذیرش نداریم . جوانان هموطن ما مجاب شدند و رفتند . بعد حقیر با زبان عربی با نماینده حزب الله صحبت کردم و کارش را تایید کردم . او هم در جواب گفت که اگر حزب الله می خواست غیر از این عمل کند که تا حالا دوام نمی آورد و ثانیا از کجا معلوم که همین هموطنان شما جاسوسانی از طرف دشمن مشترک ما و شما نباشند . گفتم البته یقینا این جوانان جاسوس نیستند ولی این کار شما هم احتیاط بسیار خوبی است. دقتشان را آفرین گفتم و خدا حافظی کردم.
برگرفته از سایت خبری تابناک . http://www.tabnak.ir